REGISTRACE JSOU NYNÍ UZAVŘENY.

Druhý ročník největší nezávislé investiční konference na Moravě

sobota 16. května 2015
BEA Centrum Olomouc
foto: Jakub Hutyra

Konference o alternativním investování, ekonomice a cashflow

Videopozvánka

„Možností investovat jsou miliony. Alternativních příležitostí, co stojí za řeč, je jen pár.”

Program

8:00 – 9:00

registrace

9:00 – 10:30

První blok - Co musíte vědět, než začnete investovat

9:00 – 9:15
Lukáš Kovanda

Úvodní slovo moderátora

Lukáš Kovanda

Lukáš Kovanda český ekonom, konzultant a autor ekonomické literatury. český ekonom, konzultant a autor ekonomické literatury. Působí jako hlavní ekonom finanční skupiny Roklen24.cz. Je členem správní rady think-tanku Prague Twenty a přednáší na Národohospodářské fakultě VŠE. Publikoval víc než stovku osobních rozhovorů s předními světovými ekonomy, včetně mnoha laureátů Nobelovy ceny. Vydal dvě knihy rozhovorů – Příběh dokonalé bouře a hovory (nejen) s laureáty Nobelovy ceny o finanční krizi (2009) a Příběh dluhové smršti a hovory (nejen) s laureáty Nobelovy ceny o dopadech finanční krize (2011). Je autorem „učebnice pop ekonomie“ Proč je vzduch zadarmo a panenství drahé a knihy Proč si ženy přitažlivost koupit nemohou, a muži ano.

- Hlavní ekonom finanční skupiny Roklen24, autor ekonomické literatury.
9:15 – 9:40

Nejcennější komodity - zdraví, čas a peníze

Pavel Opluštil

Pavel Opluštil Po studiích Univerzity Palackého v Olomouci, oboru rekreologie se v roce 1997 rozhodl založit vlastní společnost Profifitness, ve které působil jako externí lektor a konzultant. To mu pomohlo stát se spolumajitelem a jednatelem několika firem. Jednou z nich je i virtuální mobilní operátor VBC CZECH. Mimo lektorskou činnost je specialista na management životního stylu, obchodní dovednosti a péči o zákazníka. Je autor vzdělávacích projektů v oblasti finanční inteligence a optimalizace pro komerční využití. Přednáší na Univerzitě Palackého a jiných konferencích (např. Money Expo).

- podnikatel a spolumajitel virtuálního operátora, lektor Tři komodity, které se nikdy v životě nesejdou pohromadě v množství, jaké bychom si přáli. Pavel nebyl nikdy zaměstnán, tvrdou prací si získal řadu zkušeností a úspěchů v různých oborech podnikání, o které se s vámi podělí. Investuje do lidí, nejen do profesionálů, kteří mu spravují kapitál, ale i do svých zaměstnanců. Pavel je ukázkou podnikatele, který dbá o svůj životní styl, výživu a přes vytížený pracovní život má dostatek času na rodinu, cestování a sport.
9:40 – 10:05
Zdeněk Salvet

Jednoduché kroky vedoucí k finanční nezávislosti

Ing.Zdeněk Salvet

Ing.Zdeněk Salvet Po vysoké škole nejprve 8 let pracoval v mezinárodní německé společnosti. Pomýšlel na další kariérní růst a tak při zaměstnání vystudoval druhou vysokou školu v oboru ekonomika a řízení podniku. Pak si ale koupil byt na hypotéku a začal se zajímat o finance se zaměřením na investice. Během pár let dosáhl finanční nezávislosti a nyní se specializuje na investice, které nejsou tolik rozšířené, a pomáhá jiným budovat finanční nezávislost. Je lektorem finanční gramotnosti a vede několik "Cashflow klubů".

- Investor, podnikatel, zakladatel Cashflow klubů na Moravě. V přednášce se dozvíte, že i člověk, který dnes nemá finanční rezervu, může dosáhnout finanční nezávislosti díky disciplíně a jednoduchým krokům. Vlastní příběh a zkušenosti při budování finanční nezávislosti. Dozvíme se proč je v dnešní době důležitá finanční rezerva a jak ji budovat. Jaké typy alternativních investic mi pomohly k finanční nezávislosti? Proč je důležité se vzdělávat ve finanční gramotnosti a jaká je funkce Cashflow klubů.
10:05 – 10:30

Proč je dobré diverzifikovat investice

Martin Chalupecký

Martin Chalupecký Vizionář, motivátor, podnikatel a investor. Zakladatel několika firem a start-upů. V roce 2004 začal působit jako finanční poradce, kde se vypracoval na pozici regionálního ředitele. Dnes se aktivně věnuje zakládání a podpoře firem, vyhledávání talentů, investování a networkingu. Předává své znalosti na konferencích a seminářích. Věří, že za svým úspěchem a štěstím může jít každý z nás. Je jen potřeba občas ukázat tu správnou cestu.

- podnikatel, investor a vizionář Během přednášky přiblíží, jak vznikají start-upy, kde vyhledávat příležitosti, a poodhalí nám něco ze své minulosti. Sám nevsadil na jednu kartu, díky skvělým nápadům a lidem ve svém okolí zainvestoval do pěti firem s velkým potenciálem. Je příkladem člověka, který v životě vše vybudoval tvrdou dřinou. Věříme, že mnozí z nás v něm najdou inspiraci.
10.30 – 11.00

První přestávka

11:00 – 12:40

Druhý blok - Alternativní investice na vzestupu

11:00 – 11:40
Michal Mička

Proč je energetika perspektivní investiční oblast?

Michal Mička

Michal Mička Je obchodním ředitelem investiční skupiny DRFG, kde podporuje obchodní aktivity jednotlivých firem ve skupině a zodpovídá za aktivity skupiny ve finančním sektoru. Vystudoval Bankovní institut, obor finanční makléř. Pracoval jako poradce klientů v Generali Pojišťovně, kde získal nejvyšší obchodní hodnocení. Poté se podílel na založení rodinné poradenské firmy Ekvilibrium. Od roku 2010 byl prezidentem Komory finančních poradců. V roce 2011 založil vlastní finančně poradenskou společnost FinFin, kterou na začátku roku 2014 začlenil do skupiny DRFG.

- obchodní ředitel a akcionář investiční skupiny DRFG Dozvíte se o investičních aktivitách investiční skupiny DRFG, strategii v oblasti private equity a parametrech nutných pro výběr vhodných investičních příležitostí. Jednou z oblastí, do kterých skupina investuje, je energetika. Můžete se těšit na tipy, jak a proč do energetiky investovat a jaké investiční trendy lze v ČR a také v EU očekávat.
11:40 – 12:20
Michael SonenShine

Výzvy v Peer to Peer investování

Michael Sonenshine

Michael SonenShine Je architektem rozvíjející fungování platformy na poskytování Peer to Peer půjček ve střední Evropě pod značkami SymCredit a SymVest. Je prezidentem evropské asociace Peer to Peer poskytovatelů. Vede rovněž investiční komisi Symfonie Angel Venture Fund – Symfonie Lending Fund. Před založením Symfonie byl investičním ředitelem MT Thaler Investment Management. Působil také jako senior úvěrový analytik v Credit Suisse First Boston a ING Bank. Zastával také pozici generálního manažera v ING Investment Management Česká republika, pod jehož vedením spravoval fond celkový objem finančních prostředků v hodnotě 250 milionů USD a založil tři investiční fondy v Lucembursku.

- Zakladatel a generální ředitel hedgeového fondu Symfonie Capital, prezident evropské asociace P2P Zatímco před pěti lety nebylo o Peer to Peer úvěrování v podstatě slyšet, v dnešní době existují P2P platformy po celém světě. Investoři si vybírají z platforem pracujících se spotřebitelskými či podnikatelskými úvěry, úvěry pro realizaci nemovitostních projektů a dalšími zajištěnými úvěry. Investor si dnes může také vybírat investici do půjčky s ohledem na dobu její splatnosti, která se pohybuje obvykle v rozmezí 30 dní až 5 let. Progresivně rostoucí trend je důkazem, že z P2P produktů lze získat bezpečně stálou návratnost
12:20 – 12:40

O bitcoinu a decentralizaci, příležitost nebo fata morgána?

Martin Šíp

Martin Šíp Vystudoval teoretickou fyziku a architekturu. V minulosti působil v různých odvětvích od IT po stavebnictví. Zkoumání finančního světa a rakouské školy ekonomie ho přivedlo v roce 2011 k intenzivnímu zájmu o bitcoin a kolem něho vznikající ekosystém. V současné době pracuje v českém bitcoinovém startupu SatoshiLabs, který mj. jako první na světě vytvořil ultrabezpečnou hardwarovou peněžku TREZOR. Je také programovým garantem a organizátorem pravidelné týdenní akce Bitcoin meetup Paralelní Polis v Praze.

- pracuje v bitcoinovém startupu SatoshiLabs, organizuje Bitcoin meetup Paralelní Polis Věděli jste, že ekosystém okolo bitcoinu prošel v posledních letech velkou proměnou a investice do bitcoinových startupů raketově rostou? Na počátku byl bitcoin vnímán jako nestabilní internetová měna bez institucí bank a státu. Nyní se pozornost obrací k technologii, která bitcoin umožňuje, a dochází k nalezání nových aplikací s obrovským potenciálem. Proč se o kryptoměny zajímají jak inovativní technologické firmy a tak i velké finanční instituce? Jaké příležitosti je možné v tomto odvětví do budoucna očekávat?
12.40 – 14.00

Druhá přestávka - oběd

13:20 – 14:50

Začátek workshopů

Workshopy probíhají paralelně s přednáškami z třetího bloku
14:00 – 15:40

Třetí blok - Tradiční investice do komodit

14:00 – 14:25

Význam zlata v portfoliu

Tomáš Neužil

Tomáš Neužil Má více než 10letou praxi u velké poradenské společnosti. Dostal se až na post oblastního ředitele. Působil jako lektora a garant přednášek na investice, stavební spoření, hypotéky a úvěry, budování a řízení týmu. Poté se osamostatnil, založil vlastní poradenskou společnost a rozšířil portfolio svých služeb právě i o oblast fyzických kovů. Spolupracuje se zakladatelem Golden gate Pavlem Rybou, kde externě přednáší a působí jako oblastní vedoucí.

- podnikatel a externí lektor Golden Gate Dozvíte se, co jsou skutečné peníze a jaké bylo jejich využití před 4000let, v nedávné minulosti a dnes. Zjistíte, co jsou Fiat peníze a co skutečné peníze. Zabrousíme i do historie měn a centrálního bankovnictví, rozdělení aktiv na papírové a reálné. Čeká Vás zastavení u pojmu opravdová diverzifikace a zjištění, proč je tak důležitá.
14:25 – 14:50

Diamant – šperk, nebo investice?

Zdeněk Jorda

Zdeněk Jorda Má téměř deset let zkušenosti s privátní klientelou. Přes finanční poradenství se dostal na post privátního bankéře GE Money bank. Dnes působí jako manažer privátního prodeje v ryze české společnosti ALO diamonds s 20. letou historií.

- Manažer privátního prodeje šperků a diamantů Mají mít diamantové šperky a investiční diamanty prostor v portfoliu klientů? Dozvíte se něco o historii diamantů, jejich vlastnostech, i to jak to doopravdy bylo s modrým diamantem Naděje z Titaniku. Než se rozhodnete investovat do šperku nebo diamantu, měli byste znát hodnotící parametry této komodity.
14:50 – 15:15

Proč investovat do umění?

Josef Zlamal

Josef Zlamal Po návratu ze studii v Německu v roce 2008 založil Studio Zlamal, které se specializuje na komplexní servis v oblasti architektury, designu a výtvarného umění. Navázal tak na dlouholetou tradici své rodiny. Intenzivně se věnuje poradenství v oblasti umění, o kterém přednáší i na VŠE v Praze. Po úspěšné výstavě v galerii Dvorak Sec Contemporary se působnost Studia Zlamal rozšířila z České republiky i do zahraničí.

- podnikatel a majitel rodinné firmy Studio Zlamal V byznysu jde především o čísla a grafy. Musíte myslet strategicky a především s ohledem na výkon. Umění představuje protipól, protože přináší do lidského života inspiraci, radost a emoce. Proto je pevnou součástí firemní kultury úspěšných firem již po desítky let. Lidé, kteří investují do umění, investuji do hodnot, které překonávají fyzický rozměr člověka
15:15 – 15:40
Petr Novotný

Česká zemědělská půda: Investice, na níž se nedá prodělat

Petr Novotný

Petr Novotný Zakladatel a šéfredaktor finančního portálu Investičníweb.cz od roku 2009. Předtím 12 let investiční praxe na pozicích licencovaného burzovního makléře a privátního bankéře u společností Eastbrokers, Merrill Lynch, Citibank a HVB Bank. Dramaturg a moderátor pořadů Investorský magazín a Studio Burza na ČT24 a Horký prachy na Primě. Moderátor investičních pořadů na Rádiu Česko a Rádiu ZET. Odborný garant investičních produktů Finanční skupiny Chytrý Honza. Spolupořadatel finančních veletrhů Investiční fórum a Peníze. Šéfredaktor časopisu Investiční magazín v letech 2011 až 2014. Absolvent American Institute of Arts and Science se specializací na portfoliomanagement (MBA). Externě přednáší na PB Vyšší odborné škole ve vzdělávacích programech Žurnalistika a nová média.

- Zakladatel a šéfredaktor finančního portálu Investičníweb.cz S rostoucí světovou populací roste poptávka po potravinách a s růstem cen zemědělských plodin poroste i cena půdy. Na tom se shodne Organizace spojených národů třeba s investorem Jimem Rogersem. Samotný dlouhodobý investiční příběh nestačí, investice do půdy je především o tom, s kým do ní investujete. Půdě, aby se z ní mohla stát skutečně zajímavá investice, je potřeba rozumět.
15:40 – 16:00

Třetí přestávka

16:00 – 17:40

Čtvrtý blok - Burza pohledem profesionálních traderů

16:00 – 16:25

Moje osobní burzovní penzijní reforma

Rostislav Navrátil
- Soukromý trader, lektor a mentor Cesta tradera - od průšvihu přes jízdu na horské dráze až ke konzistentním profitům a finanční nezávislosti. Před dvaceti lety začal na burze stejně naivně jako většina nováčků. Mechanický stroj na peníze nenašel, ale postupně si osvojil řadu úspěšných obchodních strategií. O jednu z nejoblíbenějších, využívající opce, se ve svém příspěvku rád rozdělí.
16:25 – 17:05

Od podnikání v cestovním ruchu k tradingu

Davide Biocchi

Davide Biocchi je vyhlášený italský trader. Bývalý hoteliér, který se tradingu profesionálně věnuje od roku 1998. Od roku 2002 spolupracuje s Directa Sim jako vyučující ve vzdělávacích kurzech společnosti. V roce 2007 vytvořil software TWBook, určený traderům. Od roku 2010 píše články ve finanční rubrice deníku Secolo XIX. V roce 2012 publikoval knihu „ABC di Borsa.“ Během řady úspěšných let v intradenním obchodování, zejména akcií, se účastnil několika tradingových soutěží se skutečnými penězi:

  • Italský TOP Trader šampionát (umístění: 1. místo v roce 2007)
  • Mezinárodní TOP Trader Pohár (1. místo ve 2007)
  • Vítězové tradingu - Paříž (1. místo ve 2011, 2. místo ve 2009 a 2. místo ve 2012)
  • Top of the Top v ČNB, Praha 2014 - vítěz všech 3 kategorií: absolutní vítěž, největší dosažené zhodnocení během dne a největší dosažené zhodnocení během soutěžního kola
Naživo obchodoval i na nedávném Money Expu, kde zcela zastínil zbylé dva tradery pěkným ziskem 650 euro obchodováním DAXu.

-Profesionální italský trader Uslyšíte příběh profesionálního obchodníka, který před mnoha lety prodal svůj hotel na slunném pobřeží Itálie a začal se živit jako trader. Jak to vše bylo, otevřeně o tom, jaké zdary a nezdary ho na cestě k úspěchu provázely a jak se mu podařilo vybočit z cesty neúspěchu, která potká drtivou většinu traderů.
17:05– 17:40

Nástroje velkých hráčů

Ludvík Turek

Ludvík Turek Na počátku 90. let nejprve odjel pracovat do Austrálie, kde se začal věnovat burze. Po absolvování univerzity pokračoval ve studiu technické analýzy a získal mezinárodně uznávaný diplom a členství v Australské asociaci technické analýzy. Díky tomu se mu otevřely dveře ke špičkám burzovního světa, jako jsou Larry Williams, Joe Ross, nebo John Person. Nyní patří mezi nejvýraznější tradery v České republice a jako jeden z mála v ČR vystupuje na akcích Live Trading po celém světě. Dnes se nejraději věnuje krátkodobému intradennímu obchodování, hlavně měnových párů a komodit. Část portfolia také přesunul do dlouhodobějších investic – akcií a opčních strategií. Díky konzistentně ziskovému tradingu investuje hodně prostředků i do vzdělání. Píše knihy a manuály o burzovním obchodování a věnuje se osobnímu mentoringu. Díky tomu potkal více než 5000 klientů.

- Nejvýraznější profesionální trader v ČR, mentor a autor knih o burzovním obchodování Mluví přímo a bez zbytečné omáčky. Dokáže vám, že obchodování na burze dobře vynáší. Netají však, že za úspěchem stojí práce. Proto zájemce o trading upozorňuje na nástrahy, o kterých jiní mluvit nechtějí. Odhalí vám metody Market Profile a Price Action, na které je specialista.
17:40 – 18:00

Čtvrtá přestávka

18:00 – 19:00

Pátý blok -Do čeho investovat v roce 2015

18:00 – 18:20
František Bostl

Současný svět pohledem makroekonoma

František Bostl

František Bostl Na kapitálových trzích se pohybuje od svých 16 let. Ve svých 18 letech se stal jedním z nejmladších licencovaných burzovních makléřů ve střední Evropě a jedním z nejvytíženějších komentátorů světa investic v českých médiích. Ve svých 21 letech měl na starosti téměř 20 členný makléřský tým a dohled nad obchodováním účtů téměř 1500 klientů s celkovým majetkem téměř 2 miliardy ve společnosti CYRRUS, kterou opouštěl z pozice Head of Equity Sales. Zkušenosti sbíral na několika dalších pozicích: trader, makléř, analytik i Product Manager. V současné době působí jako makroekonom ve společnosti Colosseum, je častým komentátorem dění na kapitálových trzích, aktivním investorem i vyhledávaným řečníkem na odborných konferencích a v diskusních panelech.

- Makroekonom ve společnosti Colosseum Od poslední finanční krize uplynulo již 6 let a většina tradičních investičních aktiv dobývá nová a nová maxima. Jak a do jaké míry se pokrizové období podepsalo na našem ekonomickém systému a na současném investičním prostředí? A jak máme aktuálně vnímat jednotlivé třídy tradičních i alternativních investičních aktiv?
18:20 – 18:40

Úvod do obchodování komodit

Ing.Roman Dvořák, PhD.

Ing.Roman Dvořák, PhD. Vystudoval FAME ve Zlíně v oboru finance se zaměřením na zhodnocování finančních prostředků na burze. Je držitelem doktorátu z ekonomie se zaměřením na investiční strategie. Byl poradcem pro správu investic v soukromé firmě a později se stal jejím spolumajitelem. Společnost následně prodal a rozhodl se vydělávat vlastním obchodováním, zejména měnových párů, akcií, opcí a komoditních futures. Mimo obchodování se živí investováním a poradenstvím pro správu portfolií a kapitálu. Řadu let učí, jak obchodovat a investovat na burze. Specializuje se na střednědobé a dlouhodobé obchodování.

- ekonom, profesionální trader, lektor Během přednášky získáte ekonomický náhled na aktuální situaci na trhu a seznámím vás s pojmem komoditní futures, poté vám ukáži možnosti do jakých komodit zaparkovat svoje prostředky. Krok po kroku se dozvíte podle čeho analyzovat a sestavit si vlastní portfolio. Kolik peněz potřebujete investovat do začátku, jak diverzifikovat a na jakých trzích nakupovat.
18:40 – 19:00

Investice v roce 2015

Pavel Kohout

Pavel Kohout Své investiční zkušenosti sbíral ve svém působení ve společnostech PPF investiční společnost, Komero, ING Investment Management a PPF. Je autorem několika knih o investování, například Peníze, výnosy, rizika nebo Investiční strategii pro třetí tisíciletí (šest vydání, Grada) nebo Finance po krizi (tři vydání, Grada). Pavel Kohout je členem Národní ekonomické rady vlády (NERV). Působil také jako člen sboru poradců několika ministrů financí. Je spoluzakladatelem společnosti Partners, kde působí i jako místopředseda dozorčí rady.

- český ekonom, spoluzakladatel Partners a autor knih o investování Jak se na budoucnost alternativních investic dívá ekonom Pavel Kohout? Kdy je považuje za opravdu vhodný tip investice? A kdy by naopak dal přednost tradičním investicím na kapitálovém trhu? Do čeho by vložil peníze v roce 2015?
19:00 – 19:30

O ekonomice a investování s vámi a ekonomy

Diskuzní panel Závěrečný diskuzní panel s předními ekonomy a ožehavými tématy. Můžete se ptát na to, co vás zajímá přímo, nebo online přes aplikaci sli.do #cashflowsummit.
19:30 – 20:30

Závěrečný proslov a přesun do Café New One

20:30 – 00:00

Šestý blok - Networkingová afterparty

20:30 – 21:00

Networkingový recept

Petr Krejčí - Minutový networking Mgr. Pavel Mráz - Business for Breakfast
Ve 20:00 začne 30 minutový Networkingový recept Petra Krejčího z Minutového networkingu a Pavla Mráze, oblastního ředitele Business for Breakfast pro Olomoucký kraj. V této přednášce se od pánů dozvíte, co networking obnáší, co networking jednoznačně není, kam vás může networking zavést, jak vám může pomoci při rozvoji vašeho byznysu i osobní značky a odnesete si pár zajímavostí, jak se prezentovat, jak zaujmout v jedné minutě.

Mgr. Pavel Mráz Pavel je odchovaný foglarovec a tahoun. Přes zahraniční cesty, vysokou školu, brigády i různá zaměstnání, od výroby žacích strojů až po manažerskou pozici v cestovním ruchu, se dostal ve 26letech k podnikání. V roce 2013 spoluzaložil společnost ZdravýPodnik, s.r.o., která se zabývá změnou firemního prostředí v ČR k lepšímu. Prvním projektem je snaha o intenzivní rozvoj dlouhodobé důvěry a spolupráce mezi lokálními podnikateli v Olomouckém kraji, prostřednictvím profesionálních podnikatelských klubů Business for Breakfast. Cílem této aktivity je pomáhat lokálním podnikatelům k získávání nových zakázek i spolupracujících firem, a tím podpořit růst ekonomické stability celého kraje. Druhým projektem je, nyní dynamicky se rozvíjející, implementace podpory zdraví na pracoviště do IT společností, kdy ZdravýPodnik, s.r.o. do těchto firem doručuje kvalitní rehabilitační péči, jejímž prostřednictvím zvyšuje výkonnost zaměstnanců, snižuje riziko jejich nenadálé absence a zlepšuje jejich loajalitu k firmě i k vlastnímu zdraví.

21:00 – ?

Networkingová afterpárty

Poté můžeme neřízeně networkovat až do rána. Do jedné hodiny máme zamluvený prostor v luxusní kavárně Café New One, poté zábava volně pokračuje v mísním klubu Varna.

Workshopy:

12:40– 14:50

VIP Minutový networking

Petr Krejčí Mgr. Pavel Mráz - externí moderátor Minutový networking podle nového seznamovacího konceptu Petra Krejčího. Speciálním hostem a externím moderátorem workshopu bude Mgr. Pavel Mráz, který je největším propagátorem a odborníkem na profesionální networking v Olomouckém kraji. V rámci podpory byznysu partnerů a vzájemné interakce je toto setkání věnováno právě Gold partnerům a řečníkům konference. Během jednoho setkání poznáte 20 zajímavých lidí. Řízeným networkingem poznáte přibližně 10 účastníků, poté se plynule přejde do neřízeného networkingu, který poskytne prostor pro seznámení se s dalšími účastníky.
13:20– 14:50

Realita investičních realit

Mgr. Nela Kubasová

Mgr. Nela Kubasová Investování do nemovitostí se věnuje od roku 2010, kdy se sama stala aktivní investorkou. Díky svým obchodním zkušenostem, které získala především jako manažerka ve významné nadnárodní společnosti, a svým znalostem z VŠ může svým klientům nabídnout profesionalitu, zkušenosti ve vyjednávání a férový přístup. Jedním ze svých cílů považuje zlepšování povědomí veřejnosti o finanční a investiční gramotnosti, proto například pořádá bezplatný cashflow klub, kde lidem ukazuje, jak mohou pozitivně ovlivnit svůj tok peněz.

aktivně investuje a spravuje několik nemovitostí Myslíte si, že je možné dosáhnout dvoumístný výnos i v tak konzervativním typu investice jako jsou nemovitosti? Chcete vědět, co vše se skrývá za tímto oblíbeným pasivním příjmem? Na příkladech z praxe ukáže, jak eliminovat rizika, jak vyhledávat nemovitosti pod cenou, jak si zajistit spolehlivého nájemníka a mnohé další.
16:00– 17:40

Cashflow 101

Ing. Petr Sluka

Ing. Petr Sluka Petr Sluka si ve své kariéře prošel korporátní sférou, aby nakonec odešel za svým investorským posláním. Investuje do tradičních i ne zcela standardních aktiv. V jeho investičním portfoliu můžeme najít řadu nájemních nemovitostí, je spoluvlastníkem několika společností z různých oborů. Věnuje se také řadě rozvojových, společensky prospěšných projektů nejen na našem území, ale i v rovníkové Africe. Je oblastním ředitelem Business for Breakfast Liberec a Mladá Boleslav.

Profesionální investor, podnikatel a zakladatel Cashflow klubů Díky účasti na workshopu Cashflow budete mít příležitost zjistit více o svém finančním uvažování. Jste stratég či střelec? Dostanete se do situací, které vás v reálném životě mohou stát peníze. Tentokrát si je vyzkoušíme jen nanečisto a "bez rizika." Největším rizikem je v tuto chvíli možnost získat zkušenosti, které uplatníte i v životě.
Investiční Know-how od 16 renomovaných řečníků,
které jen tak někde neuslyšíte.

MÍSTO A TERMÍN KONÁNÍ

BEA centrum Olomouc
tř. Kosmonautů 1288/1
www.beacentrum.cz
sobota 16. května 2015
od 9:00 do 20:00
Jediná konference o investování,
kterou vám každý rok stačí navštívit.

Vstupenka obsahuje:

  • Pro správné fungování registrační aplikace musíte mít aktivní JavaScript!

REGISTRACE JSOU NYNÍ UZAVŘENY. V PŘÍPADĚ VÁŽNÉHO ZÁJMU VYPLŇTE FORMULÁŘ A MY VÁS BUDEME INFORMOVAT.

1 400,- Kč dospělý 600,- Kč student
Nutno doložit na místě studentský průkaz.
Koupit vstupenku
Jméno*
Příjmení*
Email*
Firma
Ulice
Město
PSČ
Telefon
Kontrola
Info: Oba workshopy jsou již obsazené, možná rezervace bude až na místě.
Chci uplatnit slevový kód:
nejsem plátce DPH Obchodní podmínky
Šance potkat pozitivně naladěné lidi
a nové příležitosti.

Reference

Partneři

Garanti projektu:

Finanční znalost Moravská vysoká škola Olomouc

GOLD partner:

coloseum drfg investiční skupina Box art tescosw directa

SILVER partner:

symcredit roklen Franky models Charge box

Generální mediální partner:

Investicni web

Fashion Partner

Koutný

Mediální partneři:

bankovnictvi Forex-zone Zlata koruna Euro Profit Ol 4 you Best of mazazín Invest Portal Hana radio Akcie a trhy

Podporovatelé

Business for breakfast In-life Cashflow klub Minutový networking Raine Shaker UPBC Goldengate Kopi-english Zlamal friends for business Symposium Cashflow klub business academy finance-prakticky Paralelni polis Satoshi lab Tycoon LO beauty LO beauty LO beauty

Tým Cashflow Summit

tel.: +420 722 751 042

e-mail:

Ič: 01146009

3644482379/0800

Máte otázky, nebo zájem o partnerství? Neváhejte nás kontaktovat

Obchodní podmínky Těší nás vaše návštěva na webových stránkách a také váš zájem o konferenci Cashflow Summit, který se uskuteční dne 16. Května 2015. Bereme ochranu vašich soukromých údajů vážně a chceme, abyste se při návštěvě internetových stránek cítili dobře. Ochrana vašeho soukromí při zpracování osobních údajů je pro nás důležitou záležitostí, kterou při obchodních procesech bereme na zřetel. Osobní údaje, které jsou získávány během návštěvy webových stránek, zpracováváme v souladu se Zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

[I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ]

  1. Ve spolupráci s cashflowsummit.cz, které vlastní Tomáš Zdražil, Fibichova 925/31, Olomouc 779 00, IČ 01146009, neplátce DPH, dále jen „organizátor“. Vydává tyto obchodní podmínky. Obchodní podmínky upravují prodej vstupenek na investiční konferenci Cashflow Summit 2015, konající se 16. Května v Olomouci.

[II. PRODEJ VSTUPENEK]

  1. Organizátor činí prostřednictvím svých webových stránek výzvu k podávání návrhů na uzavření smlouvy o koupi vstupenek na konferenci Cashflow Summit 2015. Ustanovení § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen NOZ), se nepoužije.
  2. Zájemce (dále jen Účastník) o koupi vstupenky podává objednávkou uskutečněnou prostřednictvím internetového rozhraní organizátora, dostupného ze stránek cashflowsummit.cz, návrh na uzavření smlouvy o koupi vstupenek.
  3. Objednávkou vstupenek dává účastník souhlas s těmito obchodními podmínkami. Tyto obchodní podmínky tvoří dle § 1751 odst. 1 NOZ součást obsahu smlouvy.
  4. Kupní smlouva o prodeji vstupenek je uzavřena akceptací Objednávky vstupenek, a to zasláním e-mailu s potvrzením ze strany organizátora na e-mailovou adresu uvedenou Účastníkem v Objednávce vstupenek.
  5. Kupní cenu je možno zaplatit bankovním převodem z účtu na základě vystavené faktury. V případě platby převodem je splatnost kupní ceny 7 dní od data vystavení faktury.

[III. CENA VSTUPENEK]

  1. Cena jedné vstupenky se odvíjí podle data. Termín zdražení je uveden na úvodní stránce webu cashflowsummit.cz.
  2. Účastník má nárok na vrácení peněz ve výši 50 % zaplacené částky. V případě, že se nemůže zúčastnit, je možné dohodnout náhradu, kterou však Organizátor nejprve individuální dohodou schválí.
  3. Účastník, který za sebe má náhradu je povinen tuto skutečnost oznámit Organizátorovi ze svého registračního emailu, kde uvede registrační údaje náhradní osoby.
  4. Poslední možnost stornování vstupenky je 10.5.2015, po tomto datu již nelze vstupenky stornovat, je však možné za sebe dohodnout náhradu.
  5. Organizátor si vyhrazuje právo změnit cenu vstupenky

[IV. OBJEDNÁVKA VSTUPENEK PROSTŘEDNICTVÍM WEBOVÉ STRÁNKY]

  1. Za účelem objednávky vstupenek je nutné uvést a odeslat všechna data potřebná pro provedení rezervace vstupenek a následně zaplatit příslušnou částku dle pokynů objednávkového systému.
  2. Vstupenka je vázána na jméno Účastníka, fyzickou osobu, uvedené v Objednávce vstupenky. Účastníka lze na žádost změnit, nejvýše jedenkrát. Žádost o změnu Účastníka je možno bezplatně podat nejpozději dne 10.5. 2015.
  3. Účastník konference či dalších akcí pořádaných Organizátorem, svou objednávkou souhlasí s použiváním cookies 10, pixel tags, action tags, web beacons, gif tags a dalších podobných nástrojích, jež jsou využity pro efektivní a bezpečný nákup vstupenek.

[V. OSOBNÍ ÚDAJE]

  1. Osobními údaji se rozumí informace o účastníkovi konference, jakožto subjektu údajů, na základě kterých jej lze přímo či nepřímo identifikovat. Organizátor (Správce osobních údajů) shromažďuje a uchovává Účastníkem zadané osobní údaje prostřednictvím elektronických nosičů informací v zabezpečeném datovém úložišti.
  2. Organizátor prohlašuje, že chrání osobní údaje v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Účastník vstupenek nákupem dává souhlas ke zpracování svých osobních údajů Obchodními partnery Organizátora (viz dále) a Organizátorem samotným.
  3. Organizátor si vyhrazuje právo na úpravu tohoto prohlášení o ochraně osobních údajů. Z tohoto důvodu je v zájmu účastníků kontrolovat, zda toto prohlášení nedoznalo změn.
  4. Souhlas se zpracováním osobních údajů:
    • Součástí přihlášky konference pořádané Organizátorem je uvedení údajů: jméno, příjmení, celé místo trvalého pobytu, email, telefon a případně firma.
    • Součástí přihlášky konference pořádané Organizátorem je uvedení údajů: jméno, příjmení, celé místo trvalého pobytu, email, telefon a případně firma.
    • Účastník konference či jiných akcí pořádaných Organizátorem, svým nákupem vstupenek souhlasí se shromažďováním, uchováním a zpracováním osobních údajů obsažených v přihlašovacím formuláři Organizátorem, jakožto správcem těchto údajů pro účel stanovený níže. Tento souhlas uděluje pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu. Zároveň si je vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi tohoto formuláře byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně. Účel zpracování osobních údajů: V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v tomto formuláři řazeny do kategorie adresních a identifikačních údajů a jsou shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely vytváření databází Účastníků, reklamní a marketingové činnosti a zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách Organizátora a jeho Obchodních partnerů, a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány. Sumarizované údaje z tohoto formuláře mohou být použity Organizátorem a jeho Obchodními partnery pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu Organizátora a jeho Obchodních partnerů.
  5. Prohlášení Správce: Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem k němuž byly shromážděny. Členové Správce nebo jiné fyzické či právní osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se Správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.
  6. Podá-li subjekt údajů žádost o informaci o zpracování svých osobních údajů, Organizátor mu tuto informaci poskytne bez zbytečného odkladu.
  7. Obchodní partneři mohou využívat osobní údaje Účastníků získané Organizátorem k účelu popsaném výše. Obchodními partnery Organizátora se rozumí:
    • DRFG a.s. se sídlem: Holandská 878/2, Brno 639 00, IČ: 28264720, DIČ: CZ28264720
    • Colosseum, a.s., Londýnská 59, 120 00 Praha 2, IČ: 25133454, DIČ: CZ25133454

[VI. ÚČINNOST OBCHODNÍCH PODMÍNEK]

  1. Pokud by se stalo některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatným, zůstává platnost ostatních ustanovení nedotčena.
  2. Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. dubna 2015.
  3. Ukončením této smlouvy není dotčena platnost kteréhokoliv ustanovení této smlouvy, jež má výslovně či ve svých následcích působit při nebo po ukončení této smlouvy.

[VII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ]

  1. Závazky Organizátora vůči Účastníkům stejně jako případné nároky Účastníků vůči Organizátorovi se promlčují ve lhůtě pěti let.
  2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu programu konference.
  3. Společnost si vyhrazuje právo kdykoliv změnit obsah čl. III těchto podmínek, zejména cenu vstupenky.
  4. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknuta platnost ostatních ustanovení.
  5. Pro případ mezinárodního prvku se jako právo rozhodné pro spory vzniklé v souvislosti s těmito obchodními podmínkami a smluvních vztahů na základě nich uzavřených sjednává právo české. Soudy příslušné pro rozhodování sporů mezi smluvními stranami jsou soudy české.

  • Jaká je kapacita workshopů a konference? Workshopy mají kapacitu 20 účastníků. Na workshop Cashflow 101 je kapacita 30 míst. Maximální kapacita konference je pro 300 účastníků.
  • Je možnost se na workshopy a afterparty přihlásit na místě? Ano, pokud workshopy nebudou již obsazené. Raději však zaškrtněte políčko registrace na workshop (afterparty) při registraci. Kapacita večerní afterparty je z kapacitních důvodů omezena na 90 míst.
  • Do kdy je možné se na konferenci přihlásit? Nejlépe co nejdříve, ať máte jistotu svého místa a využíváte výhodnějších vstupenek. Od 30. 4. budou vstupenky dražší. Registraci ukončíme ve středu 13. 5. ve 12:00.
  • Je možné získat hromadnou slevu na vstupné? Pro skupinové slevy, minimálně od 5 osob, nám napište do formuláře níže.
  • Lze zaplatit vstupné až na místě? Bohužel ne, pouze převodem na bankovní účet. Neumožňuje-li to situace jinak, napište nám prosím mail nebo nám zavolejte.
  • Kdy obdržím podrobné informace ke konferenci? Nejpozději ve čtvrtek 14. 5. vám zašleme email se všemi organizačními informacemi.
  • Kde a jaký způsobem bude networkingová afterparty probíhat? Po menších prostorových úpravách v BEA centru. Nemusíte tedy nikam chodit. Ve 20:30 začne krátký vstup Pavla Mráze z BforB a Petra Krejčího z Minutového networkingu, a pak můžeme neřízeně networkovat až do rána.
  • Dostanu proplacené vstupné za storno vstupenky? Pokud nebudete moci přijít, podívejte se do obchodních podmínek(hodit odkaz), jak můžete případné storno vyřešit. Nebo za sebe sežeňte náhradu.
  • Je součástí vstupenky i jídlo? Ano součástí vstupenky je i celodenní servis drobného občerstvení, obědový raut s bohatým výběrem a samozřejmě dobrá káva a další nealkoholické nápoje.
  • Jaký je dress code konference? Doporučujeme smart casual, hlavně abyste se cítili pohodlně. Také záleží na počasí.
  • Co si vzít s sebou? Notebook, tablet, zápisník a mobil na fotky. Cokoliv, na co si budete moci zapisovat předané know-how od odborníků. Otázky bude možné klást online přes portál sli.do. Samozřejmě, krom vizitek, vemte s sebou své kolegy z práce a kamarády ze střední, ať nás je na networkingovou afterparty, co nejvíc.
  • Bude zajištěn záznam z konference a online kladení otázek? Určitě bude, máme zajištěn tým profesionálů, kteří se postarají o natočení a fotky z konference. Otázky budete moci klást dva dny předem přes aplikaci a samozřejmě během přednášek. Po každé prezentaci bude pět minut na dotazy, které budou mít nejvíce hlasů. Dostane se samozřejmě i na dotazy z pléna
  • Máte-li jiný dotaz, neváhejte se nás obrátit do zpráv.